خبرهای داغ:
گردهمایی بزرگ بسیجیان یزدانشهر با عنوان شکوه اقتدار بسیج در میعادگاه نمازجمعه یزدانشهر در هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۷۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان: سوم آذر ماه 1402 به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بزرگ بسیجیان یزدانشهر با عنوان شکوه اقتدار بسیج در میعادگاه نمازجمعه یزدانشهر با سخنرانی جانشین فرمانده ناحیه جناب سرهنگ قاسمی، با حضورامام جمعه ، فرمانده حوزه ، مسئولین شهری بسیجیان و اعضاء فعال شوراء ،پایگاه های مقاومت ونمازگزاران در مصلای نماز جمعه یزدانشهر برگزار شد.

جانشین فرمانده ناحیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک هفته بسیج مستضفین، اولین وظیفه یک بسیجی را گسترش تفکر بسیجی و تشکیل بسیج در سرتاسر دنیا عنوان کرد و گفت: بسیج لشکر مخلص خدا است وبسیجی باید با خلوص نیت رفتار کند وخودش را برای خدا بخواهدو...
وی در پایان در نظر داشتن اصل و هدف بسیج و مقایسه خود باشاخصهای اصلی بسیج را به بسیجیان توصیه کرد و از آنان خواستار تلاش روز افزون در مسیر حق طلبی و ظلم ستیزی و کوشش در راه جذب افراد به تفکر بسیجی شد.
حجت الاسلام لطفی خطیب‌جمعه‌یزدانشهرضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان حوزه امام سجاد وبا اشاره به اینکه بسیج دست قدرت خداست وتفکر بسیجی پیش نیاز ظهور گفت: اگرتفکربسیجی‌به‌گفتمان غالب جامعه‌ی ایرانی ،اسلامی و جهانی تبدیل شود ظهور نزدیک خواهد شد.
گفتنی است این گردهمایی به جهت گرامیداشت هفته بسیج ،شکوه واقتدار بسیجی و تجلیل از فرماندهان و بسیجیان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد و اجرای گروه سرود ما آماده ایم توسط گروه 313 نفر بمنایبت هفته بسیج با همکاری پایگاه همت و مدارس یزدانشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها