فرماندار آبدانان گفت: بسیج معجزه امام راحل و دستاورد بی‌نظیر انقلاب اسلامی است که باعث ایجاد وحدت در بین اقشار مختلف مردم باسلیقه‌ها و افکار مختلف و همه گروه‌های سیاسی در جامعه شده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۹۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج، محمد رحمانی گفت: بسیج معجزه امام راحل و دستاورد بی‌نظیر انقلاب اسلامی است که باعث ایجاد وحدت در بین اقشار مختلف مردم باسلیقه‌ها و افکار مختلف و همه گروه‌های سیاسی در جامعه شده است.

 

رحمانی خاطرنشان کرد: تولد بسیج تفرقه را به وحدت، ذلت‌پذیری را به عزت، ترس را به شجاعت و حقارت را به عظمت یک ملت تبدیل کرد.

 

وی افزود: بیشترین تهاجم دشمنان بشریت بعد از ولایت، متوجه بسیج است و این واقعیت دلیلی روشن بر کارآمدی و تأثیرات سرنوشت‌ساز بسیج در تداوم ۴۴ساله انقلاب اسلامی است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان تأکید کرد: در نظام اسلامی مردم و دولت دو مجموعه جدا از هم تعریف نشده‌اند و بسیج امتداد مردمی همه نهادها و دستگاه‌های کشور است.

 

رحمانی بیان داشت: بسیج نماد مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای بیان ایده‌پردازی، نقش‌آفرینی و مطالبه‌گری تمام اقشار و آحاد جامعه در جهت رشد و اعتلای کشور است.

 

وی اظهار داشت: بسیج فراگیرترین چتر امنیتی و سپر دفاع از مردم در تمام شهرها و روستاها از عمق محله‌ها تا حریم مرزها در برابر تمامی تهدیدات است. 

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدامات جهادی دولت در رفع محرومیت‌زدایی بیان داشت: که بسیج هم‌دوش دولت در رفع محرومیت‌زدایی در سطح کشور در حال تلاش و اقدام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار