خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: در جنگ تحمیلی، روحیه بسیجی سبب شد یک وجب از خاک کشور واگذار نشود و امروزه باید با همین روحیه به مقابله با جنگ نرم دشمنان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۴۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی در جهان صاحب عزت و افتخار است / کسب علم، معنویت و دشمن شناسی از وظایف بسیجیان امروزی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در همایش «لاله های روشن» که به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان دخترانه زمزم برگزار شد عنوان کرد: بالاترین عشق، عشق به دین و امام امت است؛ حفظ دین و اسلام ارجحیت بر همه چیز دارد و این موضوع سرلوحه رفتار شهدا بوده است.
وی ادامه داد: خاک این کشور مقدس است چون خون شهدا و رزمندگان بر آن ریخته شده است؛ به برکت خون شهدا امروز انقلاب اسلامی در جهان صاحب عزت و افتخار است.
قاسم پور اذعان داشت: هیچ کاری در این کشور به موفقیت نخواهد رسید مگر با تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی؛ فرهنگ بسیجی بدین معناست که یک بسیجی به چیزی توقع و چشم‌داشت ندارد و برای رضای خدا کار می کند که این فرهنگ در حوادث طبیعی مانند سیل آق قلا و کرونا کاملا مشهود بود.
وی افزود: بسیج در کرونا، سیل، کمک مومنانه، محرومیت زدایی و هرجایی که مردم نیاز به کمک و حمایت داشته باشند با تمام توان و بصورت جهادی پای کار آمده و خستگی ناپذیر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان بیان کرد: در جنگ تحمیلی، روحیه بسیجی سبب شد یک وجب از خاک کشور واگذار نشود و امروزه باید با همین روحیه به مقابله با جنگ نرم دشمنان پرداخت و نباید اجازه داد دشمن از طریق جنگ نرم و فضای مجازی بر تفکر و عقیده جوانان و نوجوانان حاکم شود.
قاسم پور یکی از وظایف مهم بسیجیان را کسب علم دانست و تاکید کرد: دلیل اصلی وابستگی ایران قبل از انقلاب، نداشتن علم بوده است زیرا کسب علم و صاحب فناوری بودن، وابستگی و ذلت را از بین می برد؛ دشمن شناسی و کسب معنویت از دیگر وظایف بسیجیان در حال حاضر است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار