به مناسبت هفته بسیج در خاش برگزار شد

یادواره شهدای ایرندگان خاش برگزار شد

یادواره شهدای ایرندگان به همت حوزه مقاومت بسیج قدس با حضور فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش، علماء، مسئولین، ریش سفیدان و معتمدین بخش در محل حوزه مقاومت بسیج قدس برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۵۸۳۷۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش؛ فرمانده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: شهداء از صدر اسلام تاکنون مظهر جاودانگی و عزتمندی بوده اند و هم اینک نیز در پیشگاه خداوند متعال زنده و جاوید اند.

سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار افزود: به برکت خون مطهر شهیدان دستاوردهای عظیمی برای اسلام و میهن به دست آمده که غرورآفرین هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان باید مورد توجه اقشار جامعه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: در جهاد تبیین باید انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و معرفی شهداء و بیان دستاوردهای آنان به عنوان یک اولویت مترقی دیده شود.
حسن ریگی فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه خاش گفت: در گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی به اجرا رسیده و همچنان شاهد اجرای باشکوه برنامه ها با همکاری و مشارکت مردم و مسوولان هستیم.

در پایان از خانواده های معظم شهدای بخش ایرندگان خاش تجلیل شد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار