اجتماع اقتدار بسیجیان به همت حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۳۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان خاش، خواهر خمر فرمانده حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته باشکوه بسیج، مراسم اجتماع اقتدار بسیجیان در محل سپاه شهرستان خاش برگزار گردید.

خمر در ادامه اشاره کرد این مراسم به مدت ۵ ساعت با حضور مهمان ویژه سردار محترم باغبانی و فرمانده سپاه شهرستان خاش سردار محترم مالدار و جمعی از مسئولین شهرستانی و علمای شیعه و سنی و حضور باشکوه بسیجیان شهرستان خاش اجرا شد.

همچنین خواهر خمر تصریح کرد: بسیجیان امروز با روحیه جهادی به کمک نهادها آمده اند همانطور که در دفاع مقدس، عرصه های علمی،اقتصادی،اشتغال زایی ،راه سازی ورود پیدا کرده و موفق عمل کردند.

خمر بیان کرد:امروز شهر غزه دغدغه همه مردم دنیا می باشد و کمک به آنها مطالبه همه ملت های آزاده جهان شده است و جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کوکان بسیار زیاد و دردناک است و آنها هیچ اعتنایی به اهالی غزه نمی کنند و این یک قتل عام بشری است


وی افزود: عملیات طوفان الاقصی و شکستی را که برای رژیم غاصب صهیونیستی داشت به فرموده رهبری هیچگاه قابل ترمیم نیست. و این عملیات برگرفته از همان تفکر بسیجی و پاسخ به ۷۵ سال ظلم و تجاوز به کشور مظلوم فلسطین است.

ارسال نظرات