خبرهای داغ:
سرهنگ زمانی در آیین کاشت نهال در جامعه المصطفی العالمیه گرگان با عنوان "پویش صبح زیتون" گفت: کاشت درخت از الهی ترین امور و مایه تداوم حیات و سرسبزی برای بشریت است
کد خبر: ۹۵۵۸۵۷۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

نبرد امروز غزه و اسراییل، مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا در آیین کاشت نهال در سالن امام خمینی (ره) جامعه المصطفی العالمیه با عنوان "پویش صبح زیتون" که در راستای گرامیداشت یاد شهدای غزه برگزار گردید عنوان کرد: امروز نبرد میان غزه و اسرائیل، نبرد تمام اسلام در برابر تمام شرک است و به فرموده مقام معظم رهبری، این نبرد، مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت است.
وی افزود: در شرایط فعلی از هیچ کمکی به رزمندگان غزه نباید دریغ نمود و یکی از بارزترین مصادیق آن زنده نگه داشتن روحیه مقاومت و رساندن فریاد مظلومیت 75 ساله ساکنان غزه به جهانیان است.
زمانی در ادامه کاشت درخت را از الهی ترین امور و مایه تداوم حیات و سرسبزی برای بشریت عنوان نمودند و تصریح کردند: انتخاب زیتون نماد صلح است و آن را مبارک و سمبلی از مقاومت فلسطینیان می توان قلمداد کرد.
در پایان این مراسم، غرس نهال زیتون با حضور ریاست جامعه المصطفی العالمیه ،مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ،معاون استاندار، مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی به اتفاق علمای فرهیخته و طلاب گرانقدر، در محوطه ساختمان جامعه المصطفی العالمیه انجام پذیرفت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها