همایش پیاده رویی مدیران اجرایی، کارکنان ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان زاهدان در محل دهکده المپیک زاهدان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۰۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با هفته بسیج همایش پیاده روی با حضور مسئولین بسیج، مسئولین ادارات و اقشار مردم در محل دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار احمد محرابیان معاون اجرایی سپاه شهرستان زاهدان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قهرمانان ورزشکار گفت: در ۱۵ مهرماه گروه حماس و نیروهای مقاومت اسرائیل را ضربه فنی کردند و این رژیم غاصب شکستی خورد که قابل جبران نیست .

وی خاطر نشان کرد: از امروز در نوار غزه آتش بس را شاهدیم در حالی که رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل شروط نیروهای مقاومت فلسطین را قبول کرد.

معاون اجرایی سپاه شهرستان زاهدان گفت: بسیاری از ورزشکاران در کشورهای مختلف جهان اعلام کردند از این به بعد دیگر حاضر به انجام مسابقه و رقابت در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی نیستیم .

وی بیان داشت: پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است لذا به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل قبل از ۲۵ سال پیش بینی شده نابود و محو خواهد شد.

لازم به ذکر است این مراسم به همت سپاه شهرستان زاهدان وباهدف ایجاد شور و نشاط روحی در هفته بسیج برگزار شد و در پایان مراسم به قید قرئه به شرکت کنندگان جوائزی اهدا شد.

ارسال نظرات