فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک:

قدرت فلسطینیان از روحیه بسیجی آنها سرچشمه می گیرد

اگر فرهنگ مقاومت و روحیه بسیجی را حفظ کنیم دشمن هیچگاه نمی تواند به خواسته های خود برسد و توطئه های آنان همانند گذشته خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۱۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷

قدرت فلسطینیان از روحیه بسیجی آنها سرچشمه می گیرد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ دوم پاسدار حجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک در اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان بستک در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر فرهنگ مقاومت و روحیه بسیجی را حفظ کنیم دشمن هیچگاه نمی تواند به خواسته های خود برسد و توطئه های آنان همانند گذشته خنثی خواهد شد.

 

وی افزود: روحیه بسیجی در سراسر دنیا در حال شکل گیری است، صهیونیست هایی که با انواع تانک، سلاح و هواپیماهای پیشرفته مدعی قدرت بودند حالا در برابر روحیه بسیجی فلسطینیان درمانده‌ شده‌اند.

 

سرهنگ شعبانی ادامه داد: کشورهایی که در دنیا ادعای قدرت دارند انواع سلاح و مهمات را در اختیار صهیونیست ها قرار دادند اما این رژیم منحوس باز هم حریف فلسطین نشده و نخواهد شد چرا که قدرت فلسطینیان از روحیه بسیجی آنها سرچشمه می گیرد.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت نقش بسیج در کشور اظهار داشت: هر زمان که کشور به بسیج و بسیجیان نیاز داشته، آنها با روحیه همه جانبه در عرصه حاضر بوده‌اند.وقوع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و همچنین دوران همه گیری کرونا از جمله آنان است.

ارسال نظرات