مسئول بسیجی گروه جهادی نمونه کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:
بابک شعبان نژاد گفت:در شرایط فعلی کشور که در معرض شدیدترین تحریم ها و جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و عمل به آن کلید حل مشکلات و راه حل برون رفت از شرایط بحرانی کنونی است.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۶۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،بابک شعبان نژاد نویسنده محقق ، مسئول بسیجی گروه جهادی نمونه و نخبه بسیجی است که  متولد ۱۳۵۳ فعال در عرصه های جهادی و کارآفرینی داستان فعالیت و کارآفرینیش را از زبان خودش بشنوید:

  دکترای مدیریت کسب و کار و همچنین نویسنده ۳۱ عنوان کتاب با موضوع کارآفرینی، کسب و کار و اقتصاد مقاومتی است و 32 سال عضویت بسیج را در کارنامه دارم

 ۱۸ عنوان مقاله در کنفرانس های بین المللی با موضوع کارآفرینی روستایی، کسب و کار خانگی، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دریاپایه، امنیت غذایی ارائه داده ام.

کارآفرینی و مهارت های کسب و کار  را در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی، آزاد، علمی کاربردی و غیرانتفاعی تدریس می کنم و  کارشناس کسب و کار صدا و سیما و مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی، اردو است و همچنین مدیر گروه جهادی نسیم مهر، حوزه بسیج ثارا... ، پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن هستم


بابک شعبان نژاد ادامه داد: در طرح های « هر خانه یک کارخانه » و « کارآفرینی روستایی » با هدف حمایت از راه اندازی و توسعه کسب و کار های خرد و مشاغل خانگی و روستایی در سطح کشور را توانسته ام به کمک بسیجیان دیگر اجرا کنم.

این بسیجی فعال و کوشا می گوید: بدون تردید جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این مرز پرگهر را به قله های پیشرفت و افتخار برسانیم و رسیدن به قله مستلزم جهاد علمی مستمر و بدون توقف است.

وی تصریح کرد: در این مسیر باید نقاط ضعف را شناسایی و با راه حل علمی و مدیریت جهادی و اقدام انقلابی نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

شعبان نژاد گفت: آنچه که دشمن از آن بیمناک است جهاد علمی جوانان کشور است لذا جوانان و بسیجیان بر اساس توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بایستی با جهاد علمی خود زمینه های پیشرفت و اعتلای خود و کشور را فراهم آورند.

این بسیجی فعال ادامه داد: در شرایط فعلی کشور که در معرض شدیدترین تحریم ها و جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و عمل به آن کلید حل مشکلات و راه حل برون رفت از شرایط بحرانی کنونی است. در این میان تکیه بر تولید داخلی و تقویت تولید ملی از طریق حمایت و پشتیبانی از راه اندازی و توسعه کسب و کارهای کوچک گام موثری در مردمی سازی اقتصاد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است،موضوعی که سالهاست توسط مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

شعبان نژاد خاطر نشان کرد: در فعالیت های جهادی خود همواره بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و تسهیل گری در راه اندازی و توسعه کسب و کارهای کوچک متمرکز بوده ایم تا بتوانیم گام کوچکی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر به نفع مردم و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت آنان برداریم.

ارسال نظرات