انتخابات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان بهاباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول مدیریت حرکت‌های جهادی سپاه الغدیر یزد، مسئول بسیج سازندگی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۱۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مسئول مدیریت حرکت‌های جهادی سپاه الغدیر یزد در حاشیه برگزاری انتخابات شورای جهادی شهرستان بهاباد در سخنانی اجرای تدابیر، ولی امر مسلمین و سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های محوله در زمینه خدمات رسانی و کمک به رفع محرومیت با همفکری نظام‌مند صاحب نظران و و فاداران به انقلاب اسلامی در بین جهادگران شهرستان از مهمترین هدف شورای جهاد بسیج سازندگی است.
سرهنگ علی دهقان نیری بیان داشت: هدف از اردو‌های جهادی لبیک گفتن به امامین‌انقلاب برای خدمات رسانی به مناطق محروم، کمک به محرومین، تربیت مدیران‌انقلابی و جهادی و ولایی طراز انقلاب اسلامی است.
وی افزود: بسیج سازندگی یادآور فرمایش مقام‌معظم رهبری برای سازماندهی، برنامه ریزی، اعزام و پشتیبانی از گروه‌های جهادی شکل گرفت.
این مسئول در ارتباط با وظایف شورای جهادی، افزود: برقراری ارتباط مؤثر و هم افزایی میان گروه‌های جهادی شهرستان و پیگیری امور جهادی با نهاد‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی و جلب حمایت و پشتیبانی لازم از این ناحیه برای اجرای برنامه‌های گروه‌های جهادی از عمده وظائف شورای جهادی شهرستان می‌باشد.
همچنین درادامه این مراسم مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های بسیج سازندگی ارائه کرد و افزود: درشهرستان بهاباد ۳۴ گروه جهادی وجوددارد که تمامی گروه‌های جهادی در مواقع بحرانی از جمله سیل و زلزله درخدمت مردم شریف وشهید پرور شهرستان بهاباد می باشند وخدمت رسانی می کنند.
ستوان سوم پاسدار حامد کارگر خاطرنشان کرد: شورای جهادی به عنوان مجموعه‌ای تصمیم گیر و تصمیم ساز در عملیات‌های جهادی فعالیت دارد که از سوی مسؤولان گروه‌های جهادی به صورت انتخابات و در کارگروه‌های متنوع تشکیل می‌شود.
وی افزود: شورای جهادی شهرستان بهاباد پس از انتخابات و مشخص شدن نتایج مربوط به آن فعالیت خود را برای دوره چهارم آغاز می‌کند.
در پایان این مراسم سر گروه‌های جهادی سطح شهرستان بهاباد در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق سپردند که پس از رای گیری وشمارش آراء ۹ نفر انتخاب وبه شورای جهادی شهرستان بهاباد راه یافتند؛ که این افراد انتخاب شده بنا به نظام نامه شورای جهادی برای مدت ۳ سال، مسئولیت رسیدگی به امورات گروه‌های جهادی شهرستان بهاباد را بر عهده خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظرات