خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی وهمچنین مسئولان وروئسای ادارات، بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) همراه با بسیجیان شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج اردستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۳۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴امام حسین(علیه السلام) به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین مراسم  صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی وهمچنین مسئولان وروئسای ادارات، بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) همراه با بسیجیان شهرستان  در محل ناحیه مقاومت بسیج اردستان برگزارشد.

فرمانده گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: رزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) شهرستان اردستان به همراه  سایر نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان وهمچنین مسئولان وروئسای ادارات، همراه با بسیجیان شهرستان  در صبحگاه مشترکی  که در محل ناحیه مقاومت بسیج اردستان برگزارشد شرکت کردند.

 این مراسم با سخنرانی سردار انصاری معاون آموزش بسیج مستضعفین  کشورهمراه بود،سردار انصاری به نقش بسیج در طول ۴۴ سال گذشته در تحولات و رویدادهای کشور اشاره نمود و گفت: هر جا که در این ۴۴ سال کشور به مشکل خورده بسیج وبسیجان وارد آن عرصه شده و مشکل را مرتفع نموده‌اند.

سردار انصاری همچنین در مورد تحولات منطقه و طوفان الاقصی افزود: نیروهای  حماس نیز با الهام از روحیه بسیجیان جمهوری اسلامی ایران در مقابل  چهارمین ارتش قدرتمند دنیا که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی نیز همراه می باشد  ایستادگی کرده است.

در پایان این مراسم نیز از بسیجیان  برتر شهرستان اردستان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات