همزمان با گرامیداشت هفته بسیج؛

یادواره شهدای مجتمع مرزداران زاهدان برگزار شد

به همت خواهران بسیجی پایگاه مقاومت آمنه زاهدان یادواره شهدای مجتمع مرزداران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۹۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محدثه حق نظری فرمانده حوزه حضرت رقیه س زاهدان گفت: وظیفه ما نسبت به شهدا مشخص است، شهادت عشق به وصال خداوند و محبوب است.

وی افزود: درآستانه سالروز روز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی ره، مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و اغاز دهه فاطمیه به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه های مقاومت ثارالله و حضرت رقیه س یادواره شهدای مدافع امنیت برنامه ریزی و برگزار شد و همانطور که همه ما می دانیم شهدا زنده هستند و امروز جز ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت، یادی می کنیم از شهدای عزیزمان که در این مرز و بوم فداکاری های زیادی انجام دادند و از مرزهای میهن اسلامی و استان مان حراست کردند.

این مقام مسئول گفت: برگزاری این یادواره های شهدا به این دلیل است که ما بتوانیم با شهدا ارتباط بگیریم و بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کار دشواری است ،ابتدای جنگ و ابتدای انقلاب ایثار و از خودگذشتگی بود که انقلاب به ثمر نشست برای همین این سالها که با جنگ ترکیبی دشمن رو به رو هستیم نیاز به روحیه ی شهدایی داریم.

حق نظری افزود: شهدا مثل گنجینه هایی هستند که ما باید هر چند بار سری به این عزیزان بزنیم و با آنها راز و نیاز کنیم و به اندازه وسعمان از این گنجینه های معنوی استفاده کنیم .

فرمانده حوزه مقاومت حضرت رقیه س در پایان گفت: یادواره مذکور جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع امنیت حمید رضاجهانتیغ وجواد شهبازی با حضور خانواده های معظم شهدا، سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج و متخصصین،حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی و بسیجیان پایگاه های مقاومت حوزه های بسیج ثارالله و حضرت رقیه س زاهدان برگزار شد تا انشالله بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده شهدا نباشیم و روز به روز عزت، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را شاهد باشیم و بتوانیم با این خبر ها در راه ترویج و فرهنگ و ایثار و شهادت گام های خوبی را برداریم.

گفتنی است در پایان از خانواده های معظم شهیدان شهیدان مدافع امنیت حمید رضاجهانتیغ وجواد شهبازی با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار