خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان آبیک؛ 

رصد آماری کودکان و نوجوانان جا مانده از تحصیل آبیکی در قالب طرح شهید محمودوند

رصد آماری کودکان و نوجوانان جا مانده از تحصیل آبیکی در قالب طرح شهید محمودوند
مددخانی گفت: طرح شهید محمودوند به منظور شناسایی و معرفی کودکان و نوجوانان جا مانده از تحصیل شهرستان آبیک و با اهتمام ویژه و همکاری شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها و دستگاه‌های حمایتی شهرستان، اجرا می‌شود. 
کد خبر: ۹۵۵۸۸۲۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج‌، حجت مددخانی فرماندار آبیک در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به اجرای «طرح شهید محمودوند» تصریح کرد: این طرح به منظور شناسایی و معرفی کودکان و نوجوانان جا مانده از تحصیل شهرستان آبیک و با اهتمام ویژه و همکاری شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها و دستگاه‌های حمایتی شهرستان، اجرا می‌شود. 

وی افزود: در این طرح تلاش می‌شود کلیه کودکان و نوجوانانی که به دلایل مختلف از جمله وضعیت بد اقتصادی، مشکلات خانوادگی و یا شرایط خاص جسمی و روحی از تحصیل جا مانده‌اند شناسایی شوند.

مددخانی تاکید کرد: به منظور اجرای مطلوب طرح شهید محمودوند از ظرفیت‌های شهرستان برای شناسایی و معرفی این افراد به آموزش و پرورش استفاده خواهد شد. 

فرماندار آبیک در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت شورای آموزش و پرورش، برگزاری جلسات این شورا در شهرستان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: اجرای موفق پروژه مهر، اجرای پروژه آسفالت محوطه بیش از ۸ مدرسه در سطح بخش‌های تابعه و برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی از جمله مواردی است که در این شورا پیگیری و به نتیجه رسیده است.

گفتنی است هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با ریاست حجت‌اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های متولی و معتمدین، با دستور جلسه و محوریت اجرای میز نماد ( نظام مراقبت اجتماعی و دانش آموزی)، طرح مدام ( تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب)، اردوهای دانش آموزی و راهیان نور پسر، امتحانات نهایی و طرح شهید محمودوند در محل آموزش و پرورش آبیک برگزار شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار