خبرهای داغ:
نخبه بسیجی کارآفرین، که در عرصه پرورش شترمرغ با کمک تسهیلات پرداختی بسیج سازندگی نجف آباد، موفق به راه اندازی و گسترش مزرعه شترمرغ شده است
کد خبر: ۹۵۵۸۸۸۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، بسیجی کارآفرین، آقای محسن تقی فارغ در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: به همراه برادرم در حدود ۸سال است که در حرفه ی پرورش شترمرغ مشغول فعالیت هستم. ابتدا از مزرعه ای کوچک و در حدود ۲۰۰متر فعالیت در این زمینه را آغاز نمودم و در حال حاضر و به لطف خدا در مزرعه ای به وسعت ۴هکتار مشغول فعالیت هستیم.

کار آفرین بسیجی در ادامه گفت:ارزش شترمرغ صرفا به گوشت و تخم آن نیست بلکه این پرنده بزرگ دارای محصولات فراوان و با ارزشی است و هیچ دور ریزی ندارد. چربی و روغن، پوست، پر و حتی پوکه تخم آن نیز بازار خاص خود را دارد و در صنایع دستی، کیف، کفش و پزشکی استفاده می‌شود.
آقای تقی فارغ در توصیه ای به جوانان بسیجی گفت: برای آغاز فعالیت در این زمینه فقط کمی اراده و آموزشهای اولیه و تسهیلات لازم دارد که خدارا شکر بسیاری از ارگانهای دولتی بخصوص بسیج سازندگی ناحیه نجف آباد حمایت خوبی در این راستا به مرحله اقدام و عمل رسانده است که می توانند با مراجعه به سازمان بسیج سازندگی ناحیه نجف آباد، از این تسهیلات و آموزشهای لازم در جهت راه اندازی واحد تولیدی در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی اقدام و استفاده نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها