خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام عباسی، با بیان اينکه ایثار و فداکاری مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست گفت: نام خوزستان و اندیمشک با ایثار و ازخودگذشتگی شیرزنان و دلیرمردان پیوند ناگسستنی خورده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۱۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

حجت‌الاسلام امیر عباسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک اظهار کرد: در چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ در جریان جنگ تحمیلی دشمن بعثی به مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه اندیمشک را با ۵۴ فروند جنگنده بمباران کرد که از این واقعه به عنوان طولانی‌ترین بمباران هوایی پس از جنگ جهانی دوم یاد می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه، با بیان اينکه ۴ آذر یادآور یکی از وقایع مهم و دردناک دوران دفاع مقدس است که این بمباران بیش از ۳۰۰ شهید و ۷۰۰ زخمی بر جای گذاشت افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، مردان و زنان کشورمان جانانه تا آخرین قطره خون خود استقامت کردند و نگذاشتند خاک پاک کشورمان از دست برود.

 

وی با اشاره به اینکه اندیمشک در دوران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشت و بسیج و اعزام رزمندگان از این شهر صورت می‌گرفت تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد با رعب و وحشت و بمباران مردم اندیمشک بی‌گناه می‌تواند نقش و اثر آنها را کم کند.

 

حجت‌الاسلام عباسی، با بیان اينکه ایثار و فداکاری مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست عنوان کرد: نام خوزستان و اندیمشک با ایثار و ازخودگذشتگی شیرزنان و دلیرمردان پیوند ناگسستنی خورده است.

 

وی بیان کرد: دشمن به جنگ مردمانی آمد که سلاح آنها ایمان و اعتقاد به خداوند متعال، اسلام و انقلاب بود و امروز نیز ملت ایران اسلامی با آن شهادت و رشادت‌ها، سربلند و آبرومند است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، خاطر نشان کرد: نسل جوان که جنگ و جنایت دشمن بعثی در چهارم آذر را ندیده‌اند، باید بدانند که نمونه این جنایت امروز در غزه مشاهده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها