فرمانده سابق مرکز تربیت و آموزش پاسداری علویون قم

بسیج الگوی جبهه مقاومت است

فرمانده سابق مرکز تربیت و آموزش پاسداری علویون قم گفت: مردم غزه با استفاده از الگوی بسیج به پیروزی‌های چشمگیر رسیده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۷۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ سردار علی فرقانی فرمانده سابق مرکز تربیت و آموزش پاسداری علویون قم در همایش اقتدار بسیج که در مصلی شهرستان آشتیان برگزار شد ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امروز نگاه توحیدی که امام خمینی(ره) به بسیج و تشکیل بسیج داشتند، الگویی برای مردم مظلوم و مسلمان جهان شده‌ است و شاهدیم که مردم غزه با استفاده از این الگو به پیروزی‌های چشمگیر رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با درایت و هوشمندی ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت(ع) وجود داشته است را سامان و سازمان بخشید، افزود: شهدای کربلا با امامشان رابطه‌ای بسیجی‌وار داشتند.

فرمانده سابق مرکز تربیت و آموزش پاسداری علویون قم تصریح کرد: بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه است، بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

سردار فرقانی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل‌گشا است، گفت: حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی گره‌گشا بوده و هست.

وی افزود: بسیج فراتر از چارچوب‌های سرزمینی توسط امام(ره) در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و تبدیل به الگو شده است و در حال حاضر کشورهای دیگر برای حفظ شأن، هویت و دفاع از تاریخ خود مورد استفاده قرار می‌دهند و اروپا و آمریکا را نیز تحت تاثیر قرار داده است. 

فرمانده سابق مرکز تربیت و آموزش پاسداری علویون قم با بیان اینکه در بمب‌های چندتنی که برسر مردم غزه آوار می‌شود، «زن، زندگی و آزادی» کجاست!؟ خاطرنشان کرد: هزاران کودک و زن از بین می‌روند؛ تفکر بسیجی اینجاست که می‌تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو در آورد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار