خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت پنج آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه از پروژه‌های کارآفرینی بسیج سازندگی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۹۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در این بازدید‌ها که از مزرعه جلبک آبخیزداری و گلخانه تولید لوبیا و خیار در شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرماندهی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه، مدیر جهادکشاورزی شهرستان و بخشدار بسطام و هیأت همراه و خبرنگاران بسیجی انجام شد، مسئولین از نزدیک با حمایت‌های بسیج سازندگی از تولید و اشتغال بازدید و از این تلاش‌ها تشکر کردند.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در حاشیه این بازدید‌ها با تقدیر و تشکر از اقدامات بسیج سازندگی در ایجاد امید در مردم بر حمایت از این پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: تمام تلاش مجموعه دولت و همراهی بسیج و سپاه در خدمت رسانی به مردم و تولید و اشتغال زایی در جامعه است.
امسال شعار هفته بسیج، بسیج امید مردم ایران نامگذاری شده است و اطلاع رسانی این پروژه‌ها و حمایت‌های بسیج و سپاه و دولت در ایجاد امید در جامعه و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اثرگذار است.

عکس و فیلم: محسن صنحتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها