حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی در اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم گفت: حجاب مایه شرافت و عزت زنان و غیرت برای مردان است.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۰۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زابل در اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم که در مصلی المهدی برگزار شد اظهار داشت: حجاب و عفاف سنگر بانوان مؤمن و با ایمان است و امیدواریم اینگونه تجمعات برای احیای فرهنگ عفاف و حجاب که مزین بنام شهید است تداوم داشته باشد .


امام جمعه زابل با بیا اینکه اهل ایمان در تیررس همیشگی شیطان هستند لذا شیطان دشمن آشکار انسان است و اگر لطف خدا نباشد هیچ کس از شیطان خلاصی ندارد .


عزیزی با اشاره به دشمنی آشکار شیطان نسبت به انسان خاطر نشان کرد هرکس از شیطان پیروی می‌کند بداند جهنم و آتش الهی در انتظار اوست .


وی با اشاره به اینکه شیطان می خواهد پوشش را از انسان بگیرد و او را بسوی عریان شدن ببرد متذکر شد کسانی که دنبال فحشا و منکر هستند خداوند عذاب دنیا و آخرت را برای آنها در پیش گرفته است .


عزیزی در تشریح فلسفه عفاف و حجاب برای زنان تاکید کرد و افزود: اگر انسان بخواهد از امنیت برخوردار باشد باید حجاب را بپذیرد خدای متعال فلسفه حجاب را امنیت اجتماعی و کرامت زن بیان کرده است و حجاب را برای زنان مایه شرافت و عزت و برای مردان غیرت دانست .


وی با بیان اینکه امنیت اجتماعی در سایه رعایت حجاب محقق می شود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند چادر حجاب برتر و نشانه ملی ماست بنابراین اگر به دنبال برترین ها هستید چادر حجاب برتر است.

ارسال نظرات