خبرهای داغ:

رزمایش دریایی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دهها میلیونی در خرمشهر

برای اولین بار با تدبیر و همت فرمانده ناحیه خرمشهر رژه دریایی بسیجیان بر روی عرشه ناوگان دریایی اداره بندر و دریانوردی خرمشهر به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۶۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ در سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگزار انقلاب اسلامی ایران به همت فرمانده محترم سپاه خرمشهربرای نخستین بار رژه اقتدار دریایی نیروهای بسیجی بر روی عرشه ناوگان دریایی اداره بنادر و کشتیرانی خرمشهر اجراء شد.

سرهنگ پاسدار محمدلویمی در این مراسم باشکوه با گرامی داشت نام و یاد و خاطره بنیانگزار عظیم الشان انقلاب و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و تحسین رشادت های دلاور مردان محور مقاومت در مستاصل نمودن دنیای استکباری و استعماری در جریان طوفان الاقصی ونبرد غزّه ایام هفته بسیج را فرصت مناسبی برای بیان توانمندی های بسیج دانست.

سرهنگ لویمی افزود؛ بسیج این یادگار ارزشمند وشجره ی طیبه ثابت نموده که در همه عرصه های نظامی، سیاسی، اجتماعی، خدمت رسانی، پیشگیری از خطرات و مصائب وبلایای طبیعی و...پیش قدم، استوار وتاثیرگذار است.

وی با اشاره به ابتکار امروز یعنی برگزاری رژه دریایی با استفاده از توان موجود در شهرستان گفت؛ برای بسیجیان زمین و هوا و دریا تفاوتی ندارد هر زمان و هر مکانی که لازم باشد بسیج گوش به فرمان و پا در رکاب ولایت آماده خدمتگزاری است.

وی با اشاره به یکی از ثمرات بسیج مستضعفین یعنی انصارالله یمن که وقتی برای حضور در کنار مردم فلسطین کشورهای خائن منطقه مسیری برای آنها بازنکردند و در هوا سیستم های پدافندی همین کشورها مانع اصابت بخشی از موشک های انصارالله یمن شدند، در دریای سرخ با توقیف کشتی های اسرائیل متجاوز به آنها ضربه وارد نمودند، لذا ما با این اقدام می خواستیم بگوییم اگر لازم باشد از هر طریق ممکن توان مقابله و ضربه زدن به دشمنان انقلاب اسلامی را داریم .

در پایان این مراسم مدیر اداره بنادر و کشتیرانی خرمشهر گفت؛ بعداز بیان ابتکار جالب و متفاوت  فرمانده سپاه خرمشهر برای گرامی داشت هفته بسیج و ابراز همدردی و آمادگی برای کمک به مردم غزّه، تعداد ۱۱ فروند از ناوگان و شناورهای دریایی خود را در اختیار بسیج قرار دادیم.

لازم به ذکر است بسیحیان حوزه های مقاومت بسیج خرمشهر با شور و شوق وصف ناپذیری در این رزمایش دریایی شرکت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار