خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج، خانه تکواندو «شهدای بسیج» شهرستان لردگان با اعتبار بالغ بر 5میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۲۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تربیت بدنی سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان گفت: خانه تکواندو "شهدای بسیج" در محل سالن ورزشی صالحین ناحیه مقاومت لردگان به مناسبت هفته بسیج در ۵ آذر با حضور مسئولین، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی وانتظامی و  جمعی از ورشکاران شهرستان لردگان افتتاح شد.

آقای الله وردی افزود: این خانه تکواندو علاوه بر استفاده در رشته تکواندو، قابلیت استفاده برای سایر رشته های رزمی دیگر را هم دارد.

 وی خاطرنشان کرد:  دستگاههای بدنسازی و پرورش اندام با ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان در کنار این سالن تعبیه شده است که جمعا برای راه اندازی آن مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده تا بسیجیان و جوانان و اقشار مختلف مردم استفاده کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: افتتاح و راه اندازی این مکان  ورزشی می تواند گام بلندی در جهت توسعه ورزش بسیج و همچنین ورزش  شهر لردگان باشد.

گفتنی است؛ خانه تکواندو شهدای بسیج لردگان با حضور فرماندار و امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان لردگان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضفعان به فرمان حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) افتتاح شد.

ارسال نظرات