خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی گفت:فاصله ای تا به زانو در آمدن جبهه باطل نمانده اس جبهه حق در اوج اقتدار است. 
کد خبر: ۹۵۵۹۳۵۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در یادواره شهدای جهادگر این شهرستان که در مسجد امام حسن مجتبی روستای شهید دانش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ،شاهد برنامه های خوب و متنوع فرهنگی از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بوده ایم که یکی از آنها برگزاری یادواره شهداست.

وی با تاکید بر این نکته که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند ،افزود: اعتقاد داریم که شهدا شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، شهدا زنده اند. سربلندی و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم.

وی یاد آور شد: جهان کفر با سنگ اندازی هایی از قبیل : تحریم، جنگ تحمیلی و... و با تمام تجهیزات در حمایت از صدام و در برابر انقلاب نوپای ما ایستادند اما در نهایت ما هستیم که به پیروزی دست یافته ایم و مستکبران پی در پی شکست میخورند.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی در ادامه اضافه کرد: امروز جبهه اسلام در اوج اقتدار است و فاصله ای تا به زانو در آمدن جبهه باطل باقی نمانده است و جبهه حق در اوج اقتدار و جهان باطل در ضعف قرار دارد و اراده خداوند بر این است که مومنان و جهان اسلام در قله ها قرار گیرد.

وی عدالت ستیزی، ترویج دهنده نابرابری ،اشاعه دهنده ابتذال و ویران کننده کرامت انسانی را از مشخصه های جهان باطل به سردمداری آمریکا بر شمرد و بیان کرد:در عصر تقابل و نبرد دو جهان حق و باطل هستیم و به یاری خداوند به طلوع خورشید ولایت عظما نزدیک می شویم.

گفتی است مراسم یادواره شهدای جهادگر شهرستان شوش با حضور سرهنگ پاسدار سید عطاء الله موسوی فرمانده سپاه ناحیه شوش ، سرگرد احسانی فرد جانشین، دکتر چلوی معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و مسئول بسیج سازندگی ناحیه و دیگر مسئولین شهرستان و مردم روستای شهید دانش و به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی ، پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران و معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوش برگزار گردید .

 این مراسم با مداحی برادر بسیجی حاج ناصر پیوست ادامه داشت و در پایان هم از خانواده های شهدای جهادگر شهرستان و فعالین عرصه های جهادی با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها