خبرهای داغ:
مصاحبه با نخبه بسیجی

مصاحبه با نخبه بسیجی برادر علی شیرازی

مصاحبه با نخبه بسیجی برادر علی شیرازی در شهر بهارستان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۸۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان: مصاحبه با نخبه بسیجی برادر علی شیرازی در شهر بهارستان صورت گرفت که مصاحبه به شرح ذیل می باشد.

اینجانب علی شیرازی زمانی هستم دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شهرکرد.من قصد دارم در زمینه ی هوش مصنوعی شروع به فعالیت و پژوهش کنم با هدف اینکه فرمایش رهبر را که فرمودند باید کشورمان  در این زمینه در  رتبه های بالا قرار بگیرد را در حد توان و به قوه ی الهی به انجام برسانم.

وی در ادامه افزود: هوش مصنوعی شاخه ی از علوم کامپیوتر است که هدف اصلی آن شبیه سازی هوش انسان یا هوش فرای انسان با استفاده از پردازنده ها است. این شاخه از علوم کامپیوتر در سال ۲۰۲۱ با پدیدار شدن ربات های چت کننده مانند "چت جی پی تی" بسیار مورد توجه عموم و حکام کشورها قرار گرفت. این پیشرفت و جهش ناگهانی به گونه ای بود که جهان را شوکه کرد تا جایی که بعضی از کشورهای غربی مانند ایتالیا برای مدتی دسترسی به چت جی پی تی را مسدود کردند.

علی شیرازی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب "هوش مصنوعی در اداره آینده ی جهان نقش به سزایی خواهد داشت" همانطور که اینترنت هم اکنون در همه ی ابعاد زندگی بشر نقش اساسی ایفا می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار