نمایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان اردکان همراه با اجتماع بزرگ دختران تمدن ساز؛ زنان تاریخ ساز با حضور بانو عقیله ملازاده مادر بزرگوار شهید محمود رادمهر از شهدای مدافع حرم در حسینیه ارشاد مزرعه سیف برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۴۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، همزمان با سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، نمایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان اردکان همراه با اجتماع بزرگ دختران تمدن ساز؛ زنان تاریخ ساز با حضور بانو عقیله ملازاده مادر بزرگوار شهید محمود رادمهر از شهدای مدافع حرم در حسینیه ارشاد مزرعه سیف برگزار شد.
 امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت هفته بسیج، بر تقویت اخلاص، بصیرت، تقوا، ولایتمداری و روحیه بسیجی تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر فرارسیدن ایام فاطمیه را نیز تسلیت گفت و اظهار داشت: یکی از نشانه‌های بسیجیان واقعی محبت همراه با معرفت و توسل دائمی به حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) و کسب فیض از مجالس فاطمی است چرا که آن حضرت منبع و سرچشمه همه فیوضات و برکات الهی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز با اشاره به شعار امسال هفته بسیج، گفت: بسیج؛ امید ملت ایران یعنی بسیجیان مایه امیدواری ملت ایران هستند که از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون به اثبات رسیده است.

 سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی اظهار داشت: قطعا پیشبرد دوران دفاع مقدس به برکت حضور بسیج بود و بعد از جنگ نیز بسیج در عرصه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب ورود کرد و هرجا نوای دل انگیز تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان از مملکت ما دور شد.

 اجرای گروه‌های سرود بسیج و مداحی برادر مجتبی کمالی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.



ارسال نظرات