خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: ورزشکار علاوه بر ضرورت تمرین و استعداد اگر مسلح به سلاح ایمان به خداوند متعال ، توکل به حضرت حق و توسل به ائمه اطهار باشد حتما موفق خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۷۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

ورزش یکی از راه های انتقال فرهنگ ، آداب و رسوم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در نشست جهاد تبیین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان: همانطور که از نام مجموعه شما بعنوان متولی ورزش و جوانان برمی آید رسالت سنگینی بر دوش شما عزیزان است که شناخت وظایف و بررسی نیازمندی جوانان در عرصه های گوناگون زندگی بخصوص میدان ورزش از مهم‌ترین آنهاست.

وی افزود: ورزشکار علاوه بر ضرورت تمرین و استعداد اگر مسلح به سلاح ایمان به خداوند متعال ، توکل به حضرت حق و توسل به ائمه اطهار باشد حتما موفق خواهد بود.

ایمانی اظهار داشت: ورزش یکی از اصلی ترین راه های شناساندن فرهنگ یک ملت به جهانیان است و می تواند بعنوان یک رسانه برای فرهنگ و آداب و رسوم عمل کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در دنیای امروز کسانی که می گویند " ورزش سیاسی نیست " چشم خود را روی کودک کشی رژیم صهیونیستی بستند و هیچ تحریمی برای ورزشکاران این رژیم غاصب در نظر نگرفتند اما همه رشته های ورزشی کشور را به بهانه جنگ تحریم کردند لذا برای مستبدین عالم هرجا نیاز داشته باشند ورزش کاملا سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا عنوان کرد: جایگاه ورزش در نزد جوانان بسیار مورد توجه است لذا باید طوری برنامه ریزی شود که ورزشکاران گلستانی با حمایت دقیق و منظم به افتخارآفرینی خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان ظرفیت های بی نظیر و استعداد های زیادی در عرصه های ورزشی دارد که افتخار آفرینی های ورزشکاران و تاریخ سازی آنها طی چند ماه گذشته از مصادیق آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار