خبرهای داغ:
در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی انجام شد:

مصاحبه خبری فرمانده سپاه و تشریح برنامه های بسیج شهرستان

فرمانده سپاه گلپایگان، در حاشیه افتتاحیه  نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،خدمات بسیج سازندگی را در راستای بسط پیشرفت و عدالت در کل شهرستان دانست.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۸۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در هفته بسیج در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید،سيد عباس میرکریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان؛ضمن عرض تبریک هفته بسیج و بزرگداشت چهل و چهارسالگی بسیج مستضعفین گفت:خدمات بسیج سازندگی و بسیج مستضعفین از زمان تأسیس تا کنون در سراسر کشور و بالتبع در شهرستان برای استفاده اقشار مختلف مردم ارائه شده است.

وی با تأکید بر رعایت عدالت محوری در سطح شهرستان بویژه مناطق محروم و کم برخوردار اظهارداشت :  ۳۰پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج گلپایگان در شهرستان اجرا شده که برخی به بهره برداری رسیده و برخی در حال نهایی شدن است و خدمات بسیج سازندگی در راستای بسط پیشرفت و عدالت در کل شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با اشاره به افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بیان داشت :صاحبان مشاغل حاضر در این  نمایشگاه که با دریافت تسهیلات اشتغالزایی کارگاههای زودبازده راه اندازی کردند، محصولات تولیدی  خود را در نمایشگاه عرضه کردند و حدود ۳۰ شاخه در بخشهای مختلف؛کشاورزی،محصولات خانگی و محصولات صنعتی در این نمایشگاه مشاهده می شود .

وی در پایان از برگزاری نمایشگاه دیگری به دلیل استقبال خوب صاحبان مشاغل و محدودیت مکان برای ایجاد غرفه خبر داد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در 10 غرفه برگزار شد غرفه هایی از تولیدات تجسمی،صنایع دستی،تولید خشکبار و مواد غذایی،عروسک سازی و تندیس سازی و صنایع سنگین تراشکاری به نمایش درآمد که با تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی شروع به کار کرده اند.

خبرنگار افتخاری بسیج: اکرم محمدی

ارسال نظرات