فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:

خانواده شهدا چراغ هدایت جامعه هستند

فرمانده سپاه دشتستان در بازدید از خانواده شهید جاوید الاثر محمد جعفر مرادی و شهیدان عبدالرضا انگالی و محمد نوری در این شهرستان گفت: خانواده شهدا چراغ هدایت جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۱۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

خانواده شهدا چراغ هدایت جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان، به مناسبت هفته مبارک بسیج، به همراه کریم عباسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، با خانواده شهیدان مرادی، انگالی و نوری، از شهدای بسیجی دوران دفاع مقدس، دیدار و از آن‌ها تکریم و تقدیر کرد.
وی ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: زمانی که توفیق دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را پیدا می‌کنیم احساس خوشحالی کرده و از آنان روحیه می‌گیریم.
سرهنگ غلامرضا بناری تصریح کرد: همه کشور و همه ملت در درجه اول مدیون شهدا، و بعد هم مدیون خانواده‌های شهدا هستند و قدر پدران و مادران شهدا را باید دانست.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت، شجاعت و ایستادگی در جبهه حق هستند و امیدواریم بتوانیم رهرو خوبی برای شهیدان باشیم.
بناری گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ثمره خون هزاران شهید از محبوب‌ترین بندگان خدا و بهترین فرزندان این ملت است.

خانواده شهدا چراغ هدایت جامعه هستند
فرمانده سپاه ناحیه دشتستان، با اشاره به اینکه سختی‌های امروز، امتحان الهی است، که تلاش مضاعف مسئولان و صبر و پشتیبانی ملت را می‌طلبد، افزود: مسئولان باید بدانند که انقلاب اسلامی ما، نقطه آغاز انقلاب اسلامی بزرگ جهانی است و در این مسیر، هر چه دارند برای آرامش و امنیت مردم هزینه کنند.
وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران چراغ هدایت جامعه هستند، گفت: بازماندگان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، راه سعادت و عزت مندی را به ما نشان دادند و امروز ما باید از این عزیزان درس بگیریم.
ایشان از افتخار همنشینی با خانواده شهدا گفت و افزود: از هم صحبتی با خانواده‌های شهدا نه تنها احساس خستگی نمیکنم بلکه باعث میشود خستگی از امور دیگر هم برطرف شود.

خانواده شهدا چراغ هدایت جامعه هستند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان نیز در این مراسم، با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران وارثان این انقلاب هستند، اظهار کرد: حل مشکلات خانواده‌های شهدا باید در اولویت قرار گیرد.
عباسی با تاکید بر ضرورت خدمت به خانواده شهدا گفت: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه ملی و همگانی است.
در پایان از خانواده شهیدان محمد جعفر مرادی، عبدالرضا انگالی و محمد نوری تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار