سرهنگ امامی مشکل فرهنگی، تاثیر منفی محیط‌زیست و کمبود آب را از جمله معضلات صنعتی‌شدن شهر اردکان برشمرد...
کد خبر: ۹۵۵۹۶۵۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در مراسم افتتاحیه جشنواره داستان کوتاه ادب، ضمن یادکرد شهدا و خیرمقدم از حاضرین از سراسر کشور، گفت: شهرستان اردکان، شهر عالم‌پرور و شهیدپرور است، به‌طوری که این شهر را یونان کوچک نامیده‌اند.

وی افزود: اردکان شهر حضرات آیات حائری، خاتمی، بهجتی، فکور و محقق داماد است، شهر بزرگانی که امروز افتخار اهالی این دیار است.

سرهنگ امامی با تاکید بر اینکه اردکان به شهر علم و ادب معروف است، خاطرنشان کرد: گذر زمان و صنعتی‌شدن، این شهر را دستخوش تغییر و تحول کرده است، به‌طوری که از فرهنگ اصیل آن دور می‌شویم؛ هرچند مردم اردکان هنوز اصالت‌شان را حفظ کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان، مشکل فرهنگی، تاثیر منفی محیط‌زیست و کمبود آب را از جمله معضلات صنعتی‌شدن شهر اردکان برشمرد و گفت: از بیش از ۲۰۰ شهر در اردکان ساکن هستند، با احترامی که برای آن‌ها قائلیم، اما این خرده‌فرهنگ‌ها فرهنگ اصیل اردکان را دچار تحول کرده است.

وی ادامه داد: در عین حال بحث تولید یک مقوله جدی در کشور است که می‌بایست با طرح‌های جامع، تولید و معضلاتش را حل و فصل کنند.

سرهنگ امامی در پایان گفت: امیدواریم در اردکان بهره کافی ببرید و ان‌شاءالله با حضور شما فصل خوبی در اردکان رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار