برگزاری رزمایش بزرگ جهادی دامپزشکی به مناسبت هفته مبارک بسیج

سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان البرز، در راستای تحقق اهداف این سازمان مبنی بر خدمت رسانی به مناطق محروم، به ویزیت و درمان رایگان دام‌های آلوده و بیمار مناطق محروم اشتهارد پرداخت.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۱۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز؛ سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان البرز، در راستای تحقق اهداف این سازمان و عمل به فرامین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد) مبنی بر خدمت رسانی به مناطق محروم، به ویزیت و درمان رایگان دام‌های آلوده و بیمار مناطق محروم شهرستان اشتهارد پرداخت.
برگزاری رزمایش بزرگ جهادی دامپزشکی به مناسبت هفته مبارک بسیج+تصاویر
دکتر منصور چراغی جانشین سازمان بسیج جامعه کشاورزی و مسئول گروه جهادی دامپزشکی در این راستا، افزود: در این رزمایش بزرگ که توسط جمعی از اساتید و نخبگان بسیجی دامپزشکی دانشگاه‌های سراسر استان برگزار و در مرحله اول به اهالی این روستا‌ها آموزش چگونگی نگهداری صحیح دام و چگونگی مقابله با انواع بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام داده شد.

وی افزود: در مرحله دوم، در بحث درمان و ویزیت رایگان دام‌های آلوده به انواع بیماری بود که متاسفانه در این مناطق به دلیل عدم توانایی مالی اهالی و مبالغ زیاد ویزیت دامپزشکان بخش خصوصی، شاهد بیماری‌های زیادی بودیم و در بخش سوم به اهالی منطقه که دام‌های آلوده و بیمار داشتند، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال داروی رایگان داده شد.

وی عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال و توجه خاص امام عصر (عج) این رزمایش بزرگ توانست علاوه بر پرداختن به موارد فوق به ایجاد امید و روحیه آفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین و همچنین به تحقق بخشی از شعار سال که به سال افزایش تولید و مهار تورم بود نیز بپردازد.

سازمان بسیج جامعه کشاورزی متعهد است که به زودی در تمام مناطق کمتر برخوردار استان البرز نیز چنین رزمایش‌هایی برگزار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار