مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه؛
كاروان هاي راهيان ‌نور دانش آموزی از شهرستان فیروزکوه در سومین روز از راهیان نور، در محل يادمان شهداي والفجر 8 در اروند كنار با امام شهدا و شهداي گلگون كفن تجديد ميثاق كردند.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۹۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

تجدید میثاق دانش آموزان فیروزکوهی باشهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج؛

عربعلی احمدی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه طی گفتگویی با خبرنگار بسیج در اروند کنار اظهار کرد:شنيدن نداي شهيدان است كه همه رسالت و مسئوليت دارند؛ همواره اين ندا به گوش جامعه و مخاطبين رسانده شود؛ و فضاي مناسب سفرهاي راهيان نور كه به عنوان سنت حسنه ستودني مخاطبان را با ارزش‌های والای معنوی در همه سطوح آشنا می کند و تاثيرات آن تا مدت ها جاري و ساري خواهد بود و استمرار برگزاری کاروان های راهیان نور اثر بخشی بیشتری در بین مخاطبان بویژه قشر جوان خواهد داشت. شهدا برای حفظ و حراست از انقلاب جان خود را فدا کردند که این موضوع وظایف ما را سنگین تر می کند.

 

 وی افزود: سفرهاي راهيان نور به عنوان يك سنت ستودني، زائران را با ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي بيش از پيش آشنا مي سازد و تا مدت ها پس از بازگشت، بركت اين سفر معنوي همچون سوغاتي ارزشمند در وجود آنان، ريشه مي دواند و موجب تنظيم سبك زندگي و شادابي و نشاط انقلابي در گستره فعاليت هاي اجتماعي، فرهنگي و غیره مي شود.

 

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات