خبرهای داغ:
ترکاشوند خبر داد

برگزاری میز خدمت بسیج ادارات در محلات کم برخوردار همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان از برگزاری میز خدمت بسیج ادارات با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محلات کم برخوردار همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۹۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

امیر ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری میزهای خدمت به همت بسیج ادارات استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی بسیج ادارات که به مناسبت هفته بسیج انجام شد برگزاری میزهای خدمت به همت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در محلات مختلف بود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها برپایی میز خدمت با حضور مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به همت پایگاه شهید صدوقی این اداره بود که با حضور ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام عزیزی مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، قاسمی رئیس گروه قرآن و عترت و رمضانی مسئول امور ایثارگران در مسجد بنی فاطمه شهرک بهشتی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه چند از اهالی و نمازگزاران به نمایندگی مسائل و مشکلات منطقه در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین سایر موارد را بیان و مدیران حاضر نیز نسبت به پاسخگویی سوالات اقدام کردند، افزود: در این برنامه پس از استماع مسائل و مطالبات حاضرین ضمن تماس تلفنی با هر یک از مدیران مربوطه نسبت به پیگیری درخواست اهالی اقدام شد.

وی عنوان کرد: میز خدمت شرکت نفت منطقه همدان نیز با حضور امین روستایی، مدیرعامل این شرکت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله کم برخوردار دیزج، شهرک ولیعصر (عج) همدان برگزار شد.

ترکاشوند گفت: فلسفله حضور مدیران ادارات در مساجد و محلات رصد و پیگیری مسائل و مشکلات مردم با هدف خدمت خالصانه و صادقانه برای ایجاد رضایتمندی و امید آفرینی بین آنان است.

وی خاطرنشان کرد: در این میز خدمت، اهم مشکلات جمعی و فردی مردم که با ادارات وجود داشت توسط بسیج ادارات احصاء شد و نسبت به پیگیری و برطرف شدن آن اقدامات لازم با ارتباط گیری با مسئولان مربوطه صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات