سرهنگ سهندی:

بسیج برای حل مشکلات اقتصادی پای کار است/ تولید کنندگان افسران جبهه تولید هستند

زنجان-معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تولیدکنندگان افسران جبهه تولید هستند گفت: بسیج برای حل مشکلات اقتصادی پای کار است.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۱۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

بسیج برای حل مشکلات اقتصادی پای کار است/ تولید کنندگان افسران جبهه تولید هستند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سرهنگ محسن سهندی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردوی رسانه‌ای راویان پیشرفت اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید انجام شده که برخی اطلاع رسانی نشده است و بسیج برای معرفی مظاهر پیشرفت به این عرصه ورود پیدا کرده است، زیرا معرفی دستاورد‌ها باعث امید آفرینی و دلگرمی مردم به آینده کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه قدرت اقتصادی یکی از پایه‌های قدرت نرم است گفت: مسئله تولید و به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصادی کشور به قدری اهمیت دارد که مقام معظم رهبری (مد طلبه العالی) در سال‌های اخیر مسئله تولید را محور نام‌گذاری قرار داده و توجه مسئولان را به این امر معطوف داشته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نقش فعالان اقتصادی و واحد‌های تولیدی در اقتصاد داخلی و بین‌المللی اهمیت زیاد دارد و فعالان واحد‌های تولیدی افسران جبهه تولید هستند.

سهندی به نقش بسیج در راه‌اندازی واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: بسیج همانند دیگر بخش‌ها می‌تواند کمک کار صنعت و تولید باشد و همچنین رسانه‌ها پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مسئولان هستند و می‌توانند مشکلات تولید کنندگان را به گوش مسئولان برسانند و مطالبه‌گری داشته باشند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات