خبرهای داغ:

مصاحبه مسئول علمی پایگاه شهید احمدی روشن خرمشهر با خانواده دانشمند بسیجی شهید هسته ای دکتر احمدی روشن

مسئول علمی پایگاه شهید احمدی روشن خرمشهر، به همراه جمعی از مسئولان باخانواده دانشمند شهید هسته‌ای دکتر احمدی روشن دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۵۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خرمشهر این دیدار در جوار مرقد شهید واقع در مکان زیارتی امام زاده علی اکبر چیذر تهران صورت گرفت.

حاج رحیم احمدی روشن پدر بزرگوار شهيد، در مورد فرزندشهید خود گفت: حاج مصطفی بسیار جوان دقیق و وظیفه شناسی بود و در کارهای خود بسیار جدی وپیگیر بود. با اینکه بسیار شوخ طبع وخوش برخورد بود ولی از غیبت گویی تنفر شدیدی داشت، همیشه میگفت؛ ایران آنقدر بایدقوی باشد که تحريم ها نتواند در اراده مملکت و انقلاب خللی ایجاد کند.  

پدر شهید افزود؛ او عاشق واقعی بسیج بود وتوانست بذر عشق خدا را در دل خود نهادینه کند وبه واسطه این عشق به خدای خود برسد.و جان خود را فدای مملکت خویش نماید.

 

 در ادامه این دیدار با خانم حاجیه صدیقه سالاریان مادر شهید مصاحبه به عمل آمد.

 

مادر مکرمه شهید احمدی روشن با اشاره به این موضوع که مصطفی، فارغ‌التحصیل مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف بود گفت؛ او خدمات مختلفی را برای مردم ایران و دیگر مسلمین از جمله مردم فلسطین و غزه انجام داد. از آنجایی که مردم غزه در تحریم هستند و نمی‌توانند کالای مورد نیازشان را وارد کنند، مصطفی روی سوخت موشک کار کرد و چون مواد شیمیایی وارد غزه نمی‌شد، تلاش کرد تا سوختی تولید کند که از نیشکر درست شده باشد.

وی احترام به پدر و مادر، مقید بودن به نماز اول وقت را از ویژگی های برجسته فرزند خود معرفی کرد و درپایان گفت امیدوارم جوانان ما از این الگوهای رفتاری در زندگی و پیشرفت سرمشق بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار