خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

امروز ماموریت اصلی تربیت نسل تراز انقلاب است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ضرورت تربیت نسل تراز و شایسته انقلاب اسلامی، گفت: امروزه حساس‌ترین ماموریت ما همین بوده و باید دست به دست هم دهیم تا دانش‌آموزان آرمان‌های انقلاب را حفاظت و پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۶۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در مجمع هیئت اندیشه ورزی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا با بیان اینکه اسلام، مهم‌ترین، گران‌ترین و سرنوشت‌سازترین امانت سپرده شده در دست ما است، گفت: همه ما برای حفظ آن با تاسی از سیره اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت وظیفه داریم.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: فرهنگیان نقش اساسی و سرنوشت‌سازی در راستای حفظ امانت انقلاب اسلامی، جبران غفلت‌های گذشته و بررسی موضوعات مبتلا به دانش آموزان که قشر عظیمی از جامعه هستند، دارند.

سردار عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در تربیت نسل آینده در شان اسلام ناب و پیمودن راه شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب موفق باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تلاش‌های ناموفق در نفوذ به حوزه فرهنگی و تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در مقابل جبهه انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی از انواع فتنه انگیزی‌ها در تمامی حوزه‌ها اعم از حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اعتقادی و دینی کوتاهی نکرده‌اند و ما نیز باید در مقابله با این دشمنی‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

سردار عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در تربیت نسل آینده در شان اسلام ناب و پیمودن راه شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب موفق باشیم.

وی با اشاره به نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در بیداری جهانیان به ویژه در مسئله جنگ غزه و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و یمن، بیان کرد: گرایش به سمت فرهنگ بسیجی و اسلام ناب با ارسال نامه از سوی رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی شروع شده و این نامه مقدمه بیداری و گرایش به سمت اسلام ناب شد و این امتیازی در دست ما است.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان خاطرنشان کرد: دفاع جهانیان از مردم مظلوم غزه و فلسطین متاثر از فرهنگ بسیجی مردم ایران و تامین آن به دیگر مناطق دنیا حتی مردم آمریکا بود.

ارسال نظرات