خبرهای داغ:

مجمع سرمربیان شهرستان قهاوند برگزار شد

همدان-مجمع سرمربیان شهرستان قهاوند با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۰۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع سرمربیان شهرستان قهاوند با حضور حجت‌الاسلام امیدی استادیار صالحین و امام جمعه قهاوند، حجت‌الاسلام مطهری مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سرهنگ محسنلو فرمانده سپاه و مسئول تعلیم وتربیت سپاه قهاوند و سرمربیان صالحین برگزار شد.

حجت الاسلام مطهری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مجمع به بیان نکاتی در راستای اهمیت مسائل تربیتی و وظایف سرمربیان پرداخت و از زحمات استادیار صالحین و سرمربیان تقدیر کرد.

سرهنگ محسنلو، فرمانده سپاه ناحیه قهاوند نیز با اشاره به اهمیت مساله تربیت و داشتن رویکرد تربیتی در فعالیت‌ها نکاتی در رابطه با مسائل سیاسی و بصیرتی و اهمیت حضور و فعالیت روحانیون بیان کرد.

حجت‌الاسلام امیدی استادیار صالحین نیز با بیان نکاتی در راستای مبحث مربوطه و اهمیت آن و روش پیاده‌سازی موضوع در جامعه مطالبی را اشاره کرد.

حجت الاسلام جیحونی، مسئول تعلیم وتربیت سپاه قهاوند نیز به با بیان نکاتی در رابطه با مجمع سرمربیان و مربیان و محورهای جلسه پرداخت.

یکی از سرمربیان قهاوند نیز در ادامه به فصل دوم از کتاب خودسازی و کادرسازی که بر مبنای گام دوم انقلاب تدوین شده است، اشاره کرد.

مجمع سرمربیان شهرستان قهاوند برگزار شد

مجمع سرمربیان شهرستان قهاوند برگزار شد

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات