مدیر جامعه پزشکی شهرستان زابل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پزشکان جهادی به‌صورت رایگان بیماران نیازمند در نقاط مختلف شهرستان زابل را ویزیت کرند.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۳۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

 محمدحسین باراجی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل بیان کرد:به مناسبت هفته بسیج رزمایش اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم حاشیه شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان در قالب طرح ویزیت و خدمات رایگان پزشکی در سطح عمومی و تخصصی را به شهروندان عزیز شهری روستایی و مناطق کمتر برخوردار ارائه شده است.

وی افزود: این برنامه در راستای محرومیت‌زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات رسانی به مناطق محروم صورت گرفت.

باراجی ادامه داد: از ابتدای هفته بسیج تا پایان این هفته ۸ تیم پزشکی در مناطق حاشیه‌نشین و شهری همچنین اعزام به ندامتگاه شهرستان زابل به صورت روزانه مستقر و روزانه ویزیت رایگان،خدمات روانشناختی و مشاوره، کنترل فشارخون توسط کانون بسیج جامعه پزشکی برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: تیم‌های اعزامی شامل پزشک عمومی، دندان پزشک،متخصص داخلی، روانشناس و مشاور بوده که به مناسبت هفته بسیج خدمت بی‌منت به مردم این خطه از کشور ارائه خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: بیماران نیازمند توسط پزشکان عمومی، و متخصص، دندانپزشکی از خدمات کنترل فشارخون، روانشناختی و مشاوره به صورت رایگان ویزیت و بهره مند شده و خواهند شد.

باراجی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه برنامه‌هایی که به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود با همکاری بسیج جامع پزشکی سنجش فشار خون و میزخدمت نیز برای شهروندان به ویژه نمازگزاران نماز جمعه انجام در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات