تشریح فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در هفته بسیج

زنجان-جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ با اشاره به اقدامات این قرارگاه در هفته بسیج گفت: این اقدامات همچنان در روستاها در جریان است.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۵۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

تشریح فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در هفته بسیج

سرهنگ جلال غورقانلو، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، به اقدامات انجام شده توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه استان زنجان در هفته بسیج در دهستان قره‌پشتلوی پایین اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۸ کمیته برای انجام کارها پیش بینی شده بود که کمیته بهداشت و درمان ویزیت رایگان پزشکی با همکاری آستان قدس رضوی در دو روستا انجام شد و ۱۵۰ نفر ویزیت شدند.

 

وی افزود:کار گروه اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با همکاری و مشارکت اداره دامپزشکی شهرستان زنجان با هدف حمایت از دامداران کم برخوردار در مناطق هدف اقدام به ویزیت رایگان دام‌های سنگین نموده است که ۳۰۰ راس دام سنگین بر علیه تب مالت واکسینه شدند و ۱۲۰ راس دام سنگین ویزیت شدند و این کار تا دهم آذر ماه نیز ادامه دارد.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ بیان کرد: آموزش مهارتی برای سر شبکه‌های دام و دامپزشکی ۷۲ نفر ساعت انجام شد و همچنین آموزش فرشبافی برای ۲۵ خانواده و ۳۰۰ نفر ساعت برگزار شد.

 

وی ادامه داد: بهسازی ۱۰ جایگاه دام با کمک خود دامداران انجام شده انجام شده است و همچنین توزیع ۷۵ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، ارائه کلاس‌های سبک زندگی اسلامی برای والدین دانش آموزان ۲۲۰ نفر ساعت و ارائه خدمات تربیتی ۱۸۰ ساعت و حمایت مادی معنوی از ۵۰ نفر دانش آموز کم برخوردار با همکاری خیران از دیگر اقدامات بوده است

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار