خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گنجی گفت: وقتی یک ملت یکپارچه و یکدست باشد و مسئولان کشور همه با یکدیگر همدل و همراه باشند، دشمن جرأت نمی کند به چنین کشور و ملتی نظر بد بیندازد و با او به چشم توطئه نگاه کند.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۶۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

مشارکت عمومی در انتخابات نشان دهنده ی همبستگی ملی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام گنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان فرودگاه در نشست بصیرتی با موضوع اهمیت انتخابات در حسینیه شهدای گمنام تیپ مردم پایه سپاه نینوا گفت: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد یکى از جاهائى که مردم می­توانند حضورشان را نشان بدهند، همین انتخابات است.
وی افزود: ملت ایران، باید شرکت در انتخابات را یک فریضه و یک عمل واجب بداند. اصل حضور مردم در صحنه ی انتخابات مهم است؛ زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده ی همبستگی ملی است و همبستگی ملی می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد. دشمن از اختلافات سود می برد و از تشتت آراء مردم سوء استفاده می کند. دشمن از دودستگی ها و فتنه گری ها و جنگ افروزی های داخل کشور استفاده می کند.
گنجی اظهار داشت: وقتی یک ملت یکپارچه و یکدست باشد و مسئولان کشور همه با یکدیگر همدل و همراه باشند، دشمن جرأت نمی کند به چنین کشور و ملتی نظر بد بیندازد و با او به چشم توطئه نگاه کند. مشارکت مردم در امر انتخابات می تواند این همبستگی ملی را در مقابل چشمان دشمن به نمایش بگذارد و به ملت و کشور ما مصونیت ببخشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان فرودگاه در پایان خاطر نشان کرد: این که چه کسی انتخاب شود، مسأله اوّل نیست؛ مسأله دوم است. مسأله اوّل این است که مردم، همه در انتخابات شرکت کنند؛ پُرشور شرکت کنند، آگاهانه شرکت کنند، فکر کنند، تحقیق کنند و آن کسی را که می خواهند، انتخاب کنند. انتخابات، خودش مهمّ است. حضور مردم در انتخابات مهمّ است زیرا حضور مردم کشور را بیمه می کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها