در بخشی از وصیت‌نامه شهید «حسین امینی» آمده است: شما خواهران! كه با تحول بنيادى در زير سنگر باصلابت حجاب، قرار گرفته ­ايد. اين اسلحه را كه شرف و عصمت و سلاح و صلاحتان است به هيچ قيمتى از دست ندهيد. حجاب سرمنشأ اصلاح جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۳۸
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

حجاب سرمنشأ اصلاح جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دانش‌آموز شهید «حسین امینی» در تیر ماه سال 1348 به دنیا آمد، نام او را حسین گذاشتند تا مرام و مسلک حسین (ع) را در پیش بگیرد چهار برادر و یک خواهر داشت.

تحصیلاتش را تا مقطع دوم دبیرستان ادامه داد ولی درس زندگی و شهادت را در جبهه به اتمام رساند. با عضویت در بسیج، دوره رزم مقدماتی را پشت سر گذاشت و پس از آن راهی جبهه جنوب شد. بسیجی گردان ولیعصر(عج)  از لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) حدود 15 ماه در جنگ با دشمن کوشید و با شجاعت در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید. پیکر مطهرش مدتی در منطقه عملیاتی مفقود بود و پس از شناسایی در گلزار شهدای پرندک به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:


و شما اى مردم سلحشور! اگر از دوستان اسلام نيستيد از دشمنان احمق نباشيد. با هر مسأله جار و جنجال راه نياندازيد. از دسته ­بازي­ ها و گروه ­بازي­ ها بپرهيزيد. متحد جان ­ها خداست. شما خواهران! كه با تحول بنيادى در زير سنگر باصلابت حجاب، قرار گرفته ­ايد. اين اسلحه را كه شرف و عصمت و سلاح و صلاحتان است به هيچ قيمتى از دست ندهيد. حجاب سرمنشأ اصلاح جامعه است پس خود را بسازيد و مبارزه را از درون با نفس خود شروع كنيد كه از دشوارترين مبارزات است. كسى که از آن سربلند بيرون آيد پيروز خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات