خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

بهره‌برداری از ۲ پروژه با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در تویسرکان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از بهره‌برداری دو پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۵۸
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: عملیات ساخت راه روستایی بوستاندر- دارانی به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده است و هم اکنون نیز در حال نصب تابلو وعلائم و خط کشی است که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم راهداری در شهرستان تویسرکان، اصلاح و بروزرسانی سیستم روشنایی تونل ولایت به طول حدود ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان است که با استفاده از روش‌های نوین که در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد در حال انجام است و امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز در ایام دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۶۶ کیلومتر خط کشی، ۲۱ کیلومتر روکش،احداث ۶ مورد روشنایی مقطعی در تقاطع ها،۲.۲ کیلومتر نصب نیوجرسی،۶۰ مورد تعمیر، لایروبی پل ها و آبروها، ۲۴۰ هزار متر طول درزگیری آسفالت از جمله اقدامات امسال این کل در شهرستان تویسرکان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار