خبرهای داغ:
تبریز- بانوی هنرمند تبریزی با اشاره به خلق اثر هنری خود در کارگاه رسم شاهدان شیدایی، گفت: شهدا در شرایط سخت نقش خود را نشان دادند.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۵۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲

شبنم کسایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اثر من درباره شهید حسن جنگو است شهیدی که در آن شرایط سخت در باتلاق ایستاده،  مقاومت کرده و به شهادت رسیده است و این برای بنده نکته و درس مهمی است.

وی اضافه کرد: برای خلق این اثر کلی مطالعه کردم تا بتوانم به مخاطب پیام شهید را با آن منتقل کنم، وصیت نامه شهید جنگچو و توصیه هایی که در آن دارد واقعا ارزشمند و هر کلمه اش پر از مفاهیم ارزشی است، مفاهیمی که نشانگر الهام های غیبی برای آین شهید در آن شرایط بوده است.

کسایی ادامه داد: عکس و نقاشی در انتقال مفاهیم فرق دارند عکس همان لحظه را بازگو می کند ولی نقاشی می تواند مفاهیم دیگری را در خود برای موضوع مورد نظر داشته باشد و من سعی کردم از تلفیق سبک سنتی و مدرن در کارم استفاده کنم.

شهدا در شرایط سخت نقش خود را نشان دادند

این هنرمند برجسته تبریزی که رتبه های مختلف جشنواره هایی چون فجر را در کارنامه هنری خود دارد، اظهار کرد: برگزاری این کارگاه ها فرصت بسیار خوبی است هم هنرمندان به تحقیق و مطالعه می پردازند و هم با تفکری که در اثر خلق می شود مخاطب از آن بهره می گیرد و در کل هر کاری که با فکر همراه باشد ارزشمند است.

شهدا در شرایط سخت نقش خود را نشان دادند

ارسال نظرات