خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش:

شهدا الگویی بی پایان برای جوانان و نوجوانان ما هستند/ ما به برکت خون شهدا ست که رو به جلو حرکت می کنیم

حجت الاسلام محمد رضایی گفت: ارزش خون شهدا برای اسلام و انقلاب خیلی زیاد است و ما به برکت خون شهدا ست که رو به جلو حرکت می کنیم و از رفتار و منش شهدا الگو می گیریم
کد خبر: ۹۵۶۰۶۸۵
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

شهدا الگویی بی پایان برای جوانان و نوجوانان ما هستند/ ما به برکت خون شهدا ست که رو به جلو حرکت می کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام محمد رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گالیکش گفت: شهیدان همچون شهید مدافع حرم غلامعلی تولی الگویی بی پایان برای جوانان و نوجوانان ما در شهرستان گالیکش می باشند و ذخیره ای بزرگ و معنوی برای نسلی هستند که جنگ هشت ساله دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب (س) را در سوریه از نزدیک لمس نکرده اند.

حجت الاسلام رضائی افزود: شهید تولی نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است که زادگاهش شهرستان گالیکش می باشد و در این شهرستان که سبقه ی انقلابی اش به قبل از انقلاب بر می گردد، رشد و نمو پیدا کرده است و ما به داشتن چنین شهدایی به خود می بالیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در ادامه گفت: شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» جزو اولین رزمندگانی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد تا ولایت پذیری و معنویت خود را به اوج و کمال برساند و در راه ائمه معصومین و آرمان های انقلاب به شهادت برسد.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: ارزش خون شهدا برای اسلام و انقلاب خیلی زیاد است و ما به برکت خون شهدا ست که رو به جلو حرکت می کنیم و از رفتار و منش شهدا الگو می گیریم و می بایست انقلابی نیز عمل کنیم.

حجت الاسلام رضائی در پایان با بیان اینکه خون شهدا هرگز کهنه نمی شود و همیشه تازه است افزود: حرکت مردم فهیم شهرستان گالیکش و حضور بی نظیر در تشیع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» حرکتی برخاسته از بیصرت دینی همراه با معرفت معنوی بود و شهید تولی همچون چشمه ای صاف و زلال بر روی دستان پیر و جوان می جوشید. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها