یادواره شهدای شهر فیل آباد با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۶۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیجیان پایگاه امام سجاد علیه السلام شهر فیل آباد یادواره شهدای این شهر در حسنیه صاحب الزمان ارواحنافداه با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین و عموم مردم شهر فیل آباد برگزار شد.

در این برنامه حاج محمد کیانی یادگار هشت سال دفاع مقدس با حضور در جمع مردم شهر فیل آباد گفت: ترویج فرهنگ شهید و شهادت نجات بخش  است و در واقع یکی از اهداف برگزاری یادواره ها شهدا ترویج همین فرهنگ در جامعه و به خصوص انتقال آن به نسل جوان است.

وی گفت: امروز ایران ما توانسته است این فرهنگ را در سایر کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای محور مقاومت ترویج دهد و همین فرهنگ است که امروز توانسته کاری کند که کشور و ملت فلسطین با دستان خالی اینگونه در مقابل اسرائیل ایستادگی کند و رژیمی که خود را ارتش شکست ناپذیر دنیا میدانسته اینگونه تحقیر کند.

آقای کیانی در ادامه ضمن انتقاد از برخی سو تدبیرها و نظارت‌ها در سال‌های اخیر، که موجبات اصلی مشکلات امروز است افزود: وجود مشکلات فراوان حتی در دوران حیات نبی مکرم اسلام  صلی الله علیه وآله وسلم هم بود و تحریم‌های ظالمانه، جنگ، شهادت اصحاب و یاران و غیره همواره در طول تاریخ اسلام وجود داشته است اما بابد به این نکته توجه کرد که گاهی انتخاب غلط ما و اعتماد به برخی از افراد نالایق نیز زمینه ظهور و بروز این مشکلات شده است. افراد نالایقی که با رای ما بر سرکار آمدند پس در انتخابات آتی باید دقت کرد که به چه کسی رای میدهیم.

ارسال نظرات