خبرهای داغ:

اردوی جهادی در بخش سوسن ایذه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه، گفت: در راستای محرومیت زدایی، اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم شهرستان اعزام و به درمان رایگان بیماران در مناطق بخش سوسن پرداختند.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۵۶
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه:

 

 سرهنگ پاسدار اکبر میرنام با اعلام این خبر گفت: یکی از عمده برنامه‌هایی که در طول سال در دستور کار بوده و به جد در حال پیگیری است، اعزام اکیپ‌های پزشکی از سوی سپاه پاسداران به مناطق محروم این شهرستان است.

 

سرهنگ میرنام ادامه داد: در همین خصوص گروهی از پزشکان در قالب اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم بخش سوسن ایذه اعزام شدند و به معاینه رایگان بیماران این منطقه پرداختند.

 

او با اشاره به این موضوع که اردوی جهادی سه روزه در بخش سوسن و روستاهای اطراف آن با همکاری بسیج مداحان، بسیج جامعه پزشکی، روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان ایذه و حوزه عشایری بخش سوسن ایذه برگزار گردید، تصریح کرد: در این حرکت جهادی، پزشکان و متخصصین اعزامی در حوزه زنان، کودکان و بخش‌های عمومی به ارئه خدمات به نیازمندان پرداختند. 

 

در این اردو که متخصصان اطفال و زنان و زایمان نیز حضور داشتند، طرح غربالگری و پویش ملی دیابت و فشار خون برای افرد کمتر برخوردار و اهالی محروم این بخش نیز انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار