خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از هماهنگی برنامه های گروه سرود آسمان و فعالیت نوجوانان در عرصه کتاب و کتابخوانی در کانون انتظار مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۰۰
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گروه سرود آسمان به همت کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) و پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در حال فعالیت است و طی برنامه ها و مناسبت های مختلف در سطح استانی و شهرستانی برنامه هایی را اجرا کرده اند.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت گروه سرود آسمان پنج نفر از نونهالان جهت پیوستن به اعضای اصلی گروه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی، امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) در این محله آماده شدند.

او افزود: همچنین جلسه ای با سرگروه های پایگاه و مدیر کانون در رابطه با عملکرد گروه ها و برنامه های در دست اجرا تشکیل و اعضا نظرات خود را در جهت اجرای برنامه های متنوع عنوان کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: در راستای اهدای کتاب به کتابخانه کانون، مرتب سازی و جابه جایی کتاب های اهدایی توسط اعضای گروه کتابخانه انجام و تلاوت قرآن کریم هرشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولی عصر (عج) با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در حال انجام است.

گفتنی است اختتامیه فوتسال جام گرامیداشت هفته بسیج در روستای عبدالله آباد با قهرمانی تیم هیئت ابوالفضل العباس (ع) پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها