خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس هیات بدمینتون شاهرود گفت: رقابت‌های بدمینتون به منظور تعیین جایگاه (رنکینگ) جوانان دختر کشور در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۰۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

درخشش دختران شاهرودی در مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج، تهمینه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون کشور هرساله برای تعیین جایگاه (رنکینگ) نونهالان، نوجوانان، جوانان و برترین‌ها رقابت‌هایی برگزار می‌کند.
او با بیان اینکه تمامی بدمینتون‌بازان برتر کشور برای جمع آوری امتیاز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، ابراز کرد: کسانی که امتیاز‌های بالاتری کسب می‌کنند در میزبانی‌ها و همچنین اردو‌های تیم ملی از آن‌ها دعوت می‌شود.
رئیسی با اشاره به اینکه رقابت‌های تعیین جایگاه (رنکینگ) جوانان دو مرحله‌ای است، اظهار کرد: مرحله نخست این رقابت‌ها تابستان امسال در مشهد برگزار شد.
رئیس هیات بدمینتون شاهرود با بیان اینکه این رقابت‌ها در ۲ رده سنی زیر ۱۹ و ۱۷ سال برگزار می‌شود، افزود: رده زیر ۱۹ سال، فاطمه فنایی از شاهرود، فاطمه شمس‌آبادی از مشهد، آیسان شوریده از زنجان توانستند مقام‌های اول تا سوم انفرادی را کسب کنند.
او با اشاره به اینکه در رقابت‌های دونفره (دوبل) زیر ۱۹ سال، حنانه رجبی و فاطمه فنایی از شاهرود مقام اول را کسب کردند، ادامه داد: هستی رحیمی و مهان تشکری از تهران، هانا یک‌رنگ‌خانی و روژینا لطیفیان از تهران به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
رئیسی با بیان اینکه سنا حسنلو از زنجان موفق به کسب مقام نخست رقابت‌های انفرادی در رده زیر ۱۷ سال شد، ادامه داد: فاطمه واعظیان از شاهرود مقام دوم و هانا ملا کریمی از ساری مقام سوم را کسب کردند.
مقام مشترک سوم دونفره (دوبل) زیر ۱۷ سال به شاهرود رسید
رئیس هیات بدمینتون شاهرود ابراز کرد: در رقابت‌های دونفره (دوبل) رده سنی زیر ۱۷ سال، یکتا خوگر و باران رهبری‌نیا از کرج مقام اول، آرتینا آقاپور و هانا ملاکریمی از ساری مقام دوم، فاطمه واعظیان و ثمین عرب عامری به همراه عارفه مزحجی و فاطمه زهرا اسدی از شاهرود به مقام مشترک سوم دست یافتند.
او با اشاره به اینکه این رقابت‌ها به میزبانی آکادمی تخصصی بدمینتون شاهرود برگزار شد، افزود: این دوره رقابت‌ها از هفتم تا دهم آذرماه با حضور ۱۲۶ ورزشکار از ۱۹ استان سمنان، البرز، تهران، مازندران، زنجان، مرکزی، قم، گلستان، ایلام، اصفهان، گیلان، کرمان، کرمانشاه، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، همدان، کردستان، سیستان و بلوچستان برگزار شد.
رئیسی با بیان اینکه ۲۱ مربی، سرپرست و ۲۳ داور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: دوره ارتقای داوری درجه سه به ۲ همزمان با این دوره از رقابت‌ها برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها