خبرهای داغ:
کولیوند خبر داد

اجرای طرح «دوشنبه‌های اندیشه‌ورزی بانوان رسانه» در همدان

همدان-مسئول واحد خواهران سازمان بسیج رسانه استان همدان از اجرای طرح «دوشنبه‌های اندیشه ورزی بانوان رسانه» در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۴۴
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شکیبا کولیوند در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم توانمندسازی بانوان رسانه استان همدان در حوزه‌های مهم بر اساس نظام مسائل اظهار کرد: طرح «دوشنبه‌های اندیشه‌ورزی» بانوان رسانه در استان همدان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح، بانوان رسانه‌ای همدان به همراه فعالین آن حوزه خاص و حضور یکی از مسئولین مربوطه به گفتگو می‌پردازند، علت‌یابی می‌کنند و به دنبال راهکار هستند، گفت: بارش افکاری که در خلال این جلسات تشکیل می‌شود، می‌تواند به نیازسنجی بانوان منجر شود تا بتوان اولویت‌های بانوان رسانه را شناخت.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه بانوان رسانه‌ای همدان از توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند و می‌توانند به عنوان مشاوران مدیران در حوزه‌های مختلف به کار گرفته شوند، گفت: در اولین جلسه اندیشه‌ورزی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع جمعیت و خانواده و بحرانی بودن مسئله، به موضوع ازدواج، خانواده و جمعیت پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان ۱۳ آذر ماه در سالن جلسات شماره دو استانداری برگزار می‌شود.

کولیوند خاطرنشان کرد: در صورت بررسی بندهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بین بانوان رسانه، نه تنها اقدامات دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی این حوزه مشخص می‌شود و مردم نیز از این روند مطلع می‌شوند، مطالبه‌گری‌های رسانه‌ای جهت‌دهی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مطالبه‌گری‌ها موجب اجرای بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح استان خواهد شد، اظهار کرد: این حوزه با حضور بانوان رسانه، فعالین جمعیتی، فعالین مردمی حوزه خانواده و ازدواج و مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به صورت کمیته‌ای و نظام‌مند وارد کار شده و پیوست رسانهای برای اجرای این قانون در استان همدان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات