خبرهای داغ:
شیدایی خبر داد

توزیع ۱۸۰ هزار پاکت شیر رایگان طی هفته در مدارس ابتدایی دولتی استان همدان

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در هفته ۱۸۰ هزار پاکت شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۸۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در جمع خبرنگاران از توزیع  ۱۸۰ هزار پاکت شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان خبر داد و اظهار کرد: نظر به دستور رئیس جمهور، تفاهم‌نامه توزیع شیر در مدارس استان با شرکت شیر پگاه همدان منعقد شد.

وی افزود: به طور قطع توزیع شیر رایگان در مدارس استان باعث سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان و تامین اصلی‌ترین نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان فرهنگ‌سازی مصرف شیر در بین دانش آموزان را در راستای بالا بردن سرانه مصرف لبنیات در کشور ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مصرف سرانه شیر در کشور پایین تر از میانگین جهانی می باشد و به همین منظور تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و شرکت شیر پگاه همدان منعقد گردیده است که بر اساس این تفاهم نامه به میزان 180 هزار پاکت شیر در هفته بین دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع شیر رایگان در مدارس در راستای عدالت اجتماعی و سلامت دانش آموزان، تصریح کرد: این طرح از اوایل هفته آینده با توزیع شیر پاکتی 200 سی سی استریل 2/5 درصد چربی دربین تمامی دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی سراسر استان آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ در این مراسم معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات