اردوی راهیان پیشرفت جامعه عشایری در سیرجان

سران طوایف جامعه عشایری استان کرمان در سیرجان گرد هم آمدند تا با حضور در اردوی راهیان پیشرفت، عزم و اراده خود را برای نقش آفرینی در توسعه استان نشان دهند.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۰۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

عشایر استان کرمان به عنوان قشری بی ادعا و زحمتکش در طول سال های گذشته با ایفای نقش مهمی که در تولیدات دامی و کشاورزی استان داشته اند از ارکان مهم توسعه و پیشرفت محسوب می شوند.

در راستای مشارکت همه گروه ها و قشرها برای آبادانی، توسعه و رفاه استان کرمان اردوی راهیان پیشرفت بسیج عشایری امروز با حضور سران طوایف و عشایر استان از مناطق مختلف از جمله سیرجان، رابُر. فَهرَج، جیرفت، شهربابک، عنبرآباد، بردسیر، فاریاب، و ریگان با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در ناحیه مقاومت سپاه سیرجان برگزار شد.

سران طوایف عشایری استان کرمان در این اردو ضمن حضور در مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان، با اقدامات و فعالیت های این شرکت بزرگ معدنی که حدود ۲۵ هزار اشتغال در آن ایجاد شده آشنا نیز شدند.

سرهنگ علی دستوری فرمانده سپاه سیرجان در این رزمایش با تشریح اقدامات دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور گفت: در انتخابات پیش رو همه باید پای کار بیایند و نقش خود را در این راه ایفا کنند؛ یکی از مصادیق عملی جهاد تبیین حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خواهد بود.

رییس بسیج عشایری استان کرمان نیز گفت: آشنایی با دستاوردهای نظام و تلاش مهندسان و نخبگان عرصه پیشرفت کشور، از مهمترین اهداف اردوهای پیشرفت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار