اعزام بیش از 8هزار نفر از چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور

براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال هشت هزار و ۴۰۰ نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، شمال‌غرب و غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۶۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  نشست ستاد راهیان نور چهارمحال و بختیاری در استانداری برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی از پنجم آذر ماه، افزود: تاکنون ۲ هزار نفر از مردم این استان به مناطق عملیاتی جنوب، غرب و شمال غرب اعزام شده‌اند.

سردار محمد علی اکبری افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مابقی سهمیه ابلاغی استان تا پایان سال به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: براساس دستور استاندار، دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از ردیف بودجه فرهنگی برای اعزام کارکنان خود به راهیان نور استفاده کنند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست تأکید کرد: در قالب اردوهای راهیان نور، خاطرات رزمندگان دفاع‌مقدس، ایثارگری و فداکاری آن‌ها برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور برای نسل‌های سوم و چهارم روایت‌گری می‌شود.

وی افزود: اردوهای راهیان نور می‌تواند پل ارتباطی بین نسل اول، دوم ، سوم و چهارم باشد و گام‌های مهم و ایثارگری‌های رزمندگان، آزادگان و جانبازان برای اعتلا و سربلندی کشور را برای نسل جوان انتقال دهد.

حیدری تصریح کرد: نسل جوان جامعه با قرار گرفتن در این فضای معنوی، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

وی با اشاره به تأکید و لزوم حضور راویان کیفی در اردوهای راهیان نور برای روایت‌گری افزود: با توجه به تأثیر روحی و معنوی اردوهای راهیان نور، همگان باید تلاش کنند این اردوهای فرهنگی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حیدری تصریح کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و ادارات برای هر چه بهتر برگزار کردن اردوهای راهیان نور به‌عنوان یک کار فرهنگی مؤثر تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار