خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ سیدسجاد حسینی یکی از بسیجیان شهرستان فریدن موفق شده یک دستگاه میکسر چند مرحله ای را به عنوان اختراع ثبت کند
کد خبر: ۹۵۶۱۱۹۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ سیدسجاد حسینی یکی از بسیجیان شهرستان فریدن موفق شده یک دستگاه میکسر چند مرحله ای را به عنوان اختراع ثبت کند.

حسینی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج فریدن در تشریح اختراع خود گفت؛ این دستگاه یک چرخ گوشت است که قابلیت دارد دفعات کار بالا را به یک مرحله تبدیل کند و در وقت و انرژی صرفه جویی کند، که به سفارش یک شرکت هتلینگ عراقی طراحی و ثبت شد.

وی در ادامه گفت : در حال حاضر به کمک بسیج سازندگی و حمایت‌های بسیج در ارائه تسهیلات اشتغال آفرینی و انگیزه سازی موفق به تولید انبوه این دستگاه از مرحله طراحی تا تولید ، در شهرستان فریدن شده است .

حسینی که هم اکنون در بسیج فعالیت دارد و به عنوان مسئول علمی پژوهشی حوزه شهدا خدمت رسانی می کند و با بر گزاری کلاسهای آموزش طراحی و ثبت اختراع برای بسیجیان ایجاد انگیزه می کند ؛موفقیت های خود را حاصل حمایت های بسیج دانست و گفت: سه ابداع و اختراع دیگر هم جدید داشته که در مرحله داوری می باشد و اگر مورد تائید قرار بگیرد ، به مرحله ثبت و تولید خواهد رساند

ارسال نظرات
پر بیننده ها